Tour du Duerf 2020

LU – Säit 2014 kënne lëtzebuergesch Gemengen un der Campagne “TOUR DU DUERF” deel huelen. Grënner vun dëser Campagne ass de Klimabündnis, dat gréissten Netzwierk vu Stied, Gemengen a Regiounen, dat sech fir de Klimaschutz asetzt.

A Lëtzebuerg gëtt d’Campagne vum Verkéiersbond an dem Klimabündnis Lëtzebuerg organiséiert.

Zil vum Tour du Duerf ass et de Klimaschutz ze promovéieren an d’Bierger ze encouragéiere sech mam Vëlo ze déplacéieren.

D’Gemeng Mäerzeg ass houfreg Iech kënnen matzedeelen, dass mir och dëst Joer erëm um “Tour du Duerf” deelhuelen.

Dëst Joer fënnt d’Manifestatioun vum 10. bis den 30. September 2020 statt.

Déi gefuere Kilometer kënne vun all Vëlofuerer online agedroe ginn. Des Resultater erméiglechen den Verglach vun den verschiddenen Équipen aus enger Gemeng, sou wéi och d’Gemengen ënnertenee. 

FR – Depuis 2014, les communes luxembourgeoises peuvent participer à la campagne « TOUR DU DUERF ». Au niveau européen, l’initialiseur n’est autre que le Klima-Bündnis, le plus important réseau de villes, communes et régions qui se sont alliées pour supporter la protection du climat.

Au Luxembourg, la campagne est organisée par le Verkéiersbond et le Klima-Bündnis Lëtzebuerg. Le but du « Tour du Duerf » est de promouvoir la protection du climat ainsi que d’inciter les citoyens de se déplacer avec le vélo.

La commune de Mertzig est contente de pouvoir annoncer la participation à la campagne. S’engager pour la protection du climat et la qualité de vie dans notre commune joue un rôle primordial. La promotion de la mobilité douce consiste d’une mission importante.

L’année 2020, la manifestation aura lieu du 10 au 30 septembre. Un calendrier en ligne permet à chaque cycliste d’inscrire son kilométrage parcouru à vélo. Les résultats permettent de comparer les équipes d’une même commune ainsi que les communes entre elles.